Dax för farbror doktorn igen.

Japp, då var det dax att bege sig till Linköping imorgon igen för lite medicin, denna gång får jag med mig Macke då vi även ska träffa läkaren för att diskutera hur jag ska göra med brösten. Känns som att jag gärna skulle skjutit upp detta ett tag till, nu när jag får avgöra detta själv, men visst vill jag egentligen bara få det överstökat. Har fått ihop lite frågor som läkaren ska få svara på och sen antar jag att det blir en massa information oxå. Hoppas på att läkaren ska säga att det typ "kvittar" om jag genomgår operation eller ej. Men med lite närmare eftertanke så skulle ju det absolut bästa vara om han sa att sjukdomen kan hålla sig i schakt i många många år framöver och att risken för spridning minska markant om inte helt om jag genomför operationen, då skulle det ju inte vara så svårt att ta ett beslut. Jaja morgondagen får utvisa vad som händer, men man kan ju alltid hoppas. Och som om inte det vore nog så kommer jag förmodligen ha världens vidrigaste träningsvärk imorgon oxå, då jag körde ett flex intervall pass idag på lunchen eftersom att spinpasset var inställt, och uppenbarligen så tog detta på muskelgrupper som jag inte använder i varken spinning eller styrketräning, men denna värken är ju självförvållat och om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog köra detta pass igen då jag förstår hur mycket det biter, jag menar träningsvärken visar ju vart det tar nånstans, och detta tog helt enkelt på rätt ställen;) Denna kväll avslutades med en mysfika, då barnens gudfar Tonna med flickvännen Amanda kom förbi. Nu blir det lite efterlyst innan man ska krypa ner i sängen och invänta morgondagen.//Bex

Kommentarer:

1 Vickan:

Stor kram!! ❤❤

Kommentera här: