Väntan är över.

O i dag har det varit en intensiv dag. Började med att lämna barnen på dagis, då Liam blivit frisk igen. Sen tog jag mig ner till invigningen av butiken XXL och tänkte mig att jag skulle kolla in lite erbjudanden, tyvärr så var jag ju inte ensam om detta, dom öppnade redan klockan 07:00 och jag var väl där vid 07:45, men du drake vad folk det var, kön ringlade sig ut på parkeringen, så jag vände om och åkte och tränade istället, för att sen återkomma efter min träning, då det var lite mindre folk, fick väl kanske stå i kön ca:20 minuter, men jag stötte på Mackes kusin Tobbe med barn, så det gjorde inget. Inne i butiken hitta jag lite smått och gott, bästa köpet var ju iallafall stiga pulka för 29:- som jag självklart köpte två utav, en till mig och en till Macke:) haha, så nu hoppas vi på mycket snö till vintern;) Sedan fortsatte jag ut till Anna på BE (tjejen som jobbar i mitt ställe) snacka lite skit och träffa alla trevliga arbetare där ute, sjukt vad jag saknar mitt jobb ute hos dom. Sen hann jag även med en liten vända ner till Charlies för att hälsa på min chef. Dom har ju precis haft julbordsmöte, och det skär i mitt hjärta när jag själv inte får jobba på julborden, det är ju nåt som jag gjort i så många år och vi är alltid samma härliga gäng. Trist vad man ska behöva gå miste om. Sedan blev det ett snabbt bankbesök innan jag träffade min mamma för en fika på stan. Allt detta bara för att jag ska slippa tänka på morgondagen, med mycket aktivitet så hinner inte tankarna vandra iväg. Imorgon är det ju nämligen dax för att träffa nya läkaren och få resultaten på röntgen, sååååå jädrans nervös, hoppas på att det ser bra ut, men räknar ändå med att få börja ta cellgifter igen, en känsla jag har, plus att om jag tänker i dom banorna så blir jag kanske inte lika besviken om så är fallet. Jag kan ju försöka intala mig själv det iallafall. Hur som helst så kan jag ju inte göra nåt åt saken, så det är ju bara att vänta och se. Kommer ju få avsluta min torsdag så som dom ska avslutas iallafall, hemma hos Becca med den där goda drickan vars smak är helt underbar// Bex

Kommentarer:

1 B1:

💞💞💞💞💞💞💞

2 B1:

Älskar dig 💞💞💞 syns i morgon och håller alla tummar och tår 💞💞💞

Kommentera här: