Familje dag.

Kolmården, det är väl ett underbart ställe, Spelar ingen roll hur gammal man är, lika kul nu som när man var liten. Vi har väl varit där ca 5-7 ggr i år och ändå så tröttnar man inte. Där spenderade vi alltså våran söndag med familj och vänner, köpte nya årskort så man kan spendera lika mycket tid där nästa år oxå;) 
Vi hade himla tur med vädret, strålande sol och ganska varmt, med tanke på att vi går in i oktober om bara nån dag. Kollat på både björnvisning och delfinshow, lunchat, fikat och en massa lek för barnen, helt enkelt varit en helt underbar dag och vill tacka alla delaktiga.
Det är såna här dagar man värdesätter och vill ha många fler utav, det är liksom så bekymmersfritt, allt skit som händer rinner liksom bara av en för en stund. 
Men tillslut så måste man ju åka hem och komma tillbaka till verkligheten. Imorgon står det lite arbetsträning på schemat och sen möte med min handläggare på arbetsförmedlingen, dax att utvärdera hur dom här första veckorna på jobbet har gått, tycker ju själv att det gått bra men känner ju tyvärr av det lite i kroppen.
Sen var det ju meningen att jag skulle tränat lite, men känns som jag har åkt på nån sträckning i ryggslutet, som jag verkligen hoppas att det bara är just en sträckning, tankarna vandrar ju gärna iväg när man vet att det kan vara sjukan som spökar, men nu har jag bestämt att detta är en sträckning, men träningen får nog tyvärr vänta. Nu är det tack och godnatt// Bex.

Kommentarer:

1 lena juchert:

Ja kolmården är alltid lika skoj att komma tillbaka till! :)) sovgott!! Söta barn!!:))

Kommentera här: