Svårt att veta var gränsen går.

Det var ju det där med att lyssna på vad kroppen säger, har haft en intensiv men dock så trevlig och mysig helg på alla sätt och vis med nära och kära, men så igår kväll efter middag och sövning av barnen så bara slog det till, det började med att jag blev yrslig sen blev jag även helt matt i kroppen och började må konstigt typ illamående, det slutade med att jag låg kvar på soffan till ca:01 på natten då jag inte ville väcka de andra i hemmet med mitt frustande och stånkande, nu i efterhand har jag även kommit på att jag glömde att ta mina magkatarrtabletter i samband med kortisontabletterna och det i kombination med helgen som varit blev nog lite mycket för min kropp. Så idag har det inte gjorts många knop här hemma kan jag säga, lite tvätt, handling och lättare dammsugning är vad jag pallat med annars har jag mest slöat och till och med sovit lite. Men shit vad svårt det är att veta vad kroppen pallar, man borde ju förstå att den inte klarar av så mycket efter man tagit cellgifter, jag menar dom bryter ju faktiskt ner hela kroppen, men o andra sidan så har jag mått så pass bra ändå så det blir svårt att sätta en gräns, men man lär sig av sina misstag så nu vet jag detta till nästa gång då jag kanske inte behöver dra på 100% direkt efter behandlingen//Bex

Kommentera här: