Första dygnet.

Tjoho! Första dygnet i nya lägenheten är nu avklarat och det gick väl jättebra, fröna vaknade mitt i natten men dom lyckades orientera sig fram till våran säng utan några större problem, jag hade faktiskt förberett mig på att behöva gå upp mitt i natten för att hämta grinande och förvirrade barn men det behövdes alltså inte.
Det känns så himla skönt att vi äntligen är på plats i nya lägenheten, så nu är det bara det sista småkrafset som ska flyttas över sen är det klart, dock har vi ju en del kartonger som vi inte hunnit packa upp än men det känns som att det börjar ta sig.
Imorgon sker då oxå överskriften av våran förra lägenhet till de nya ägarna, men nycklarna får dom dock inte förens efter helgen.

Sen ska det bli väldigt spännande och se om dom nu lyckats att fixa fram rätt spis till mig imorgon.
Blir det fel igen så vet jag inte vad jag tar mig till, men så fel bör det inte kunna gå.. eller? Spänningen är minst sagt olidlig//Bex

Kommentera här: