Ändrade planer.

Då var mötet med kirurgerna avklarat, och det gick ju bra men kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig då operationen blir uppskjuten några veckor, vi kom nämligen fram till att jag ska genomgå en bröst magnetröntgen först, och detta för att försäkra oss om att mitt högra bröst är helt friskt. Dom kommer nämligen operera bort allt på en och samma gång när jag ändå ligger på operationsbordet liksom, men om dom då ska lämna kvar det högra bröstet vill dom veta helt säkert att det verkligen inte finns det minsta tecken på cancer där, dumt att hitta nåt senare och behöva göra en operation till. Så nu får jag vänta på en tid till magnetröntgen igen. Trots att det känns lite bättre nu när jag pratat med kirurgerna och vet att detta kommer göra mig gott så har jag fortfarande en jobbig känsla imagen, detta bottnar sig nog i min rädsla över att se sjuk ut, får alltid höra att folk inte kan fatta att jag är cancersjuk, att det varken syns eller märks på mig, och det är så jag vill att det alltid ska vara, jag vill vara samma gamla vanliga Beccy som alltid har nära till skratt och dessutom kanske skrattar lite väl hysteriskt, och kan ibland bli lite väl högljudd, men det är ju jag, take it or leave it. Jag vill absolut inte bli den där stackars cancersjuka Beccy, som alla tycker synd om//Bex

Kommentarer:

1 Tonna:

För oss som känner dig kommer du alltid vara bästa beccy! inget kan förändra det!

Svar: Tack snälla Tonna, go du är:)
Bex

2 Lisa:

Hej! Jag opererade först bort det sjuka vä bröstet och sen senare opererade jag bort hö bröst i förebyggande syfte. Jag ville att de skulle ta bort båda redan vid första operationen så när de till slut gjorde det kändes det såååå bra! Man är ju olika men jag har aldrig ångrat operationerna! Att använda proteserna blev vardag och de fick följa med till Spanien och det gick jätte bra! Ingen såg att jag hade proteser. Just nu håller jag på att "bygga" upp nya tuttar! Med din gnista och positivitism kommer du fixa det galant! Kram♡

Svar: Ok. Får man ha som önskemål att ta bort båda fast det ena är friskt?!? Är det besvärligt att bygga upp nya? Kram
Bex

3 lena juchert:

Många kramar !! <3<3

4 Lisa:

Hej igen! Nej jag fick "strida" för att få bort hö bröst. Men när de fick veta att jag hade fördubblad risk att få tillbaka cancern fick jag operera bort det. Jag tycker inte att det är besvärligt att bygga upp nya. Jag försöker vända på det till nåt positivt istället! Jag får ju snygga tuttar! Spelar ingen roll för mig att de är fake! Kram

Svar: Ok, ja vi får väl se först vad röntgen säger, men tycker nog att man borde få välja själv om man vill ta bort båda, även om ett av dom är friskt. Haha ja precis, plastikoperationen man aldrig hade råd att göra;)
Bex

Kommentera här: