Utan er går jag sönder.

 

Näe men vädret är väl helt underbart just nu, hinner ju inte mer än att komma utanför dörren så är man dyblöt, men fröna måste ju liksom aktiveras även fast det regnar. Men det är här det börjar bli jobbigt för ju längre jag kommer i mina cellgiftsbehandlingar desto sämre mår jag och då det nu var näst sista behandlingen så har jag börjat att få riktigt ont stundvis, utan att överdriva så känns det faktiskt som att jag rent utav ska gå sönder i mellan åt, det är svårt att förklara känslan men det känns som om skelettet inte orkar hålla kroppen uppe och att det bara närsomhelst ska gå av och falla samman, och det är under dom stunderna som man undrar hur i helskotta man ska kunna aktivera ungarna oxå, som tur är så har jag fler bra stunder än dåliga och det ska jag nog vara väldigt glad över.
Så igår blev det först en sväng till bowlinghallen där även Jocke och dottern Tuva hängde med så alla fröna fick leka av sig lite, sen blev det lite kvalitetstid med familjen Lindberg med god mat, sällskapsspel och en himla massa skratt men dock utan barn för ovanlighetens skull då dom istället åkte till farmor och farfar där de även spenderade natten.
Bättre kan man väl inte ha det, så efter att man nu fått vila upp sig lite var det bara att ta nya tag idag då Macke och Linnea åkte till busfabriken med de forna grannarna, medans jag och Becca tillsammans med Liam istället styrde bilen mot Linköping för ett besök på Ikea där vi kollade lite sängar och diverse grejer som behövs införskaffas inför den kommande flytten, och är man snart fyllda tre år så krävs det ju inte så mycket mer än lite mat, fika och att man får springa lös lite på leksakerna som erbjuds, så Liam blev rätt nöjd han oxå.

Så åter en gång vill jag bara passa på att förklara min uppskattning till denna underbara familj/vänner som vi har, utan er hade detta aldrig gått vägen. All hjälp och stöttning som ni ger oss gör i sin tur att vi orkar så mycket mer och jag hoppas att vi en dag verkligen får chansen att visa våran uppskattning för allt som ni gör för oss och även kunna ge lika mycket tillbax, för ni är värda det bästa//Bex

Kommentera här: