Bitterheten tränger sig på.

Alltså jag tror inte vi kunnat fått en bättre och finare helg innan helvetet börjar på tisdag, vädret har varit kanon så vi har tillbringat nästan alla våra vakna timmar utomhus, det har matats änder och lekts i lekparker med grannarna, vi har fikat i både parker och Mackes mosters trädgård, och som pricken över i:t har jag haft en supertrevlig tjejmiddag med bästa brudarna (dock inte utomhus) Man blir så lycklig och mår så bra när man kan vara ute hela dagarna med kaffekoppen i handen och solens värmande strålar i ansiktet, ungarna blir trötta på ett sånt där skönt sätt av allt lekande, allt är bara helt underbart i stort sätt. Jag hoppas att detta även kan hjälpa mig nu när jag ska börja med cellgifterna igen, hoppas att sommar och sol kan pigga upp mig i eländet. Jag börjar faktiskt känna mig lite bitter, bitter över att håret kommer ryka igen, det är ju liksom inte första gången och detta sparande sista året är nu helt förgäves, bitter över detta med proteserna och att det uppenbarligen var jäkligt svårt att hitta en bra b-h, bitter över att inte kunna träna som jag vill, bitter över att vara sjukskriven utan arbetsträning igen, det är väldigt mycket bitterhet just nu. Jag vet att allt detta kommer båda till nåt gott och att allt detta kommer vara värt besväret men under tiden tänker jag faktiskt vara lite bitter med jämna mellanrum, i dom mellanrummen som jag inte är glad vill säga// Bex

Kommentarer:

1 Vickan :

Klart du får va bitter ibland! Bra o ventilera om det med då! Så mysig helg ni verkar ha haft! Kram

Svar: Ja helt underbar helg, bästa uppladdningen man kunde fått;) kram
Bex

Kommentera här: