Skelettet tar stryk.

 
Ringde till Linköping idag på förmiddagen för att höra vad som hänt med mina bröstproteser och då sa dom att proteserna faktiskt var på väg med posten, och när jag gick ner för att hämta posten så låg dom där i ett brunt vadderat kuvert mina nya tuttar, så idag har jag använt dom i den fina och svindyra b-h:n som jag fick utav bästa svärmor, men dessvärre så är det mindre bekvämt, till och med att jag får lite ont då mina ärr efter operationen går så långt ut på sidorna att dom korsas över av b-h:n och det är fasiken inte skönt, men det blir väl förhoppningsvis bättre när det är ordentligt läkt. Även idag har jag fart runt i butiker för att försöka hitta nåt vettigt att ta på mig när man ska klä sig lite "finare" men det gick ungefär lika bra som tidigare det vill säga inte alls, det enda jag kom fram till är att jag verkligen behöver börja träna igen då min kropp börjar säcka ihop och ryggen börjar ömma en del, jag behöver ju mina muskler för att inte skelettet ska ta så mycket stryk, och när man tycker att det börjar bli besvärligt att köra en kundvagn för att det gör så ont i svanken när man försöker byta riktning på den så är det dax att bygga på musklerna lite igen. Saknar verkligen Friskis & Svettis, frågan är ju om man ska tina upp sitt gymkort igen, tåls att tänka på// Bex 

Kommentera här: