Två tuttar på vift.

För ca två veckor sedan var jag och provade ut nya bröstproteser då jag kommit fram till att dom jag hade var i två olika storlekar, de proteserna jag valde fanns det dock inte två utav på plats så jag skulle få dom hemskickade, och de skulle då alltså ha kommit i början av förra veckan, men då det inte dök upp några tuttar på hela veckan ringde jag till Linköping i tisdags för att kolla vart de kan ha tagit vägen, tjejen jag pratade med tyckte det verkade konstigt och skulle forska i det hela och sen höra av sig till mig dagen efter, det vill säga igår, men nu sitter jag här och vet fortfarande inte vart mina tuttar befinner sig då de inte ringt tillbax och idag är det dessutom röd dag så jag kan själv inte ringa dom förens imorgon igen. Kruxet med det hela är ju att jag gärna hade velat haft proteserna till helgen då vi ska på dop och man gärna kanske måste klä upp sig lite iallafall, tror inte att harembyxor och munktröja är så uppskattat på just dop;) Tog med mig Ida en sväng ner på stan idag för att ha lite smakråd när det gällde en klänning som jag var osäker på, men kom ganska snabbt fram till att den nog ändå inte var nåt för mig, Ida däremot hittade flera jättefina klänningar som hon tyckte jag skulle prova och då dessa klänningar även föll mig i smaken så var det bara att gå in i provhytten och svida om, men jag kom ut lika fort igen då det inte såg klokt ut och jag menar det verkligen det såg inte klokt ut, dessa jättefina sommarklänningar med en massa fina färger matchade absolut INTE  min rakade skalle. Så nu återstår problemet... Vad fan ska jag ta på mig!!!! Som tur är så funkar mina harembyxor och munktröja hemma i Beccas soffa iallafall, så det tar vi en skål på//Bex 

Kommentera här: