Uppladdad för morgondagen.

Många påsar blev de:))
 
Då var man hemma igen efter 2 helt underbara dagar i Ullared med bästa tjejerna, mycket shopping blev det men även en trevlig hotellvistelse, mysigt restaurangbesök med god mat och dryck och en himla massa skratt. 
Detta var precis vad jag behövde, att bara komma bort från verkligheten en stund och få skoja och skratta lite och glömma allt elände. 
Det hände även nåt konstigt i Ullared då det var 2 blondiner och en brunett som åkte dit men det var 3 blondiner som kom hem.
Eller blondin vet jag inte, snarare lite brandgul då jag hade lite lätt rödbrunt hår tidigare, men men jag har ju inte så mycket hår att förstöra så det är ju bara att prova sig fram helt enkelt. 
Kul har vi haft iallafall och jag har även fått med mig en hel del bra och nödvändiga saker hem.
En helt perfekt uppladdning inför morgondagens behandling, för imorgon bär det iväg till Linköping igen då det är dax att fylla på medicin 
//Bex 

Kommentera här: