Snart kanske.

Men idag kände jag liksom att det fanns hopp om det igen, mådde dock pissdåligt i morse men efter att jag varit vaken i nån timme eller två så började det faktiskt kännas lite bättre, febern hade sjunkit till ca 38 och jag kunde ta mig ur soffan för att pyssla lite här hemma då det ser ut som ett bombnedslag just nu, det blev ju ingen storstädning direkt men fick väl bort det värsta iallafall, fick dock bli en dusch efteråt då det kändes som man sprungit ett mindre maratonlopp.
Det har ju gått lite fram och tillbaka hela dagen för det krävs verkligen inte mycket för att man ska bli andfådd och börja svettas, men det är väl febern som går ur kroppen tänkte jag.
Men så lite senare på eftermiddag när jag sitter och spelar sällskapsspel med fröna (dock med väldigt oklara regler) så börjar jag helt plötsligt att känna mig väldigt yrslig och konstig i kroppen, jag tar då tempen och självklart är den uppe över 39 igen, suck!!! Men jag antar att det tar ett tag innan medicinerna börjar verka ordentligt men jag är bara så fruktansvärt trött på det här nu, dessutom är det dax för behandling nästa vecka och den lär jag ju inte kunna ta om jag mår så här. 
Sen vill jag även rätta mig själv då det jag åkt på hette njurbäckeninflamation och inget annat, men som sagt jag har ju inte varit i mina sinnens fulla bruk de sista dagarna så jag får skylla på det;) 
Undrar om det inte dessutom har övergått till urinvägsinfektion oxå då jag har börjat gå på toan och småskvätter väldigt ofta. Men jag håller ut ett tag till och hoppas som sagt på medicinerna//Bex 

Kommentarer:

1 Mickan:

Krya på dig!

Svar: Tack😉
Bex

Kommentera här: