Dax för den berömda bågen igen

Ooh My good!!
Fram till igår kväll mådde jag ändå ganska bra, men sen hände nånting. 
Det började med lite lätt huvudvärk när jag var iväg och handlade med grannarna, när jag kom hem blev det värre och nån timme senare slog även tröttheten till.
Jag lyckades hålla mig vaken genom hela CSI men när nästa program började gick det inte längre, jag somnade till och med i den sms konversation jag hade med Becca. 
 
Tisdagsmorgonen började inte bättre den, huvudet dunka och jag kom knappt ur sängen, när fröna och Macke väl åkt till dagiset respektive jobbet så sov jag på soffan fram till 10:00, och jag kunde lika gärna sovit vidare men tvingade mig upp ur soffan då jag inte fått i mig mina cytostatikatabletter och dom är ju ganska viktiga minst sagt. 
Och när jag väl var uppe och fått i mig lite frukost så "tvingade" jag mig ut på en promenad med Becca, jag vet ju att jag inte mår bättre av att bara sitta i soffan men idag tog det verkligen emot att gå på den dagliga promenaden.
 
Jag vet inte om det är biverkningarna som börjar kicka in eller om det är utmattning från gårdagens vabbande, Linnea fick nämligen vara hemma från dagiset då hon haft feber 2 nätter i rad, men på dagarna är tempen som den ska så hon förstår ju inte själv att hon är sjuk, så då ska ju allt gärna gå i 180km/h...
Och då blir hennes mor helt enkelt lite trött.
Kan även vara en kombination av det hela, blev lite mycket igår kanske. 
 
Sen går jag även och grubblar över nästa röntgen, för imorgon har det nämligen blivit dax, imorgon ska jag upp till sjukhuset för att åka fram och tillbaka igenom den välkända bågen, och denna gång är även hela hjärnan inkluderad. 
Och jag är så fruktansvärt nervös, jag vet att läkarna säger att dom fick bort allt vid operation och så är det självklart, men man kan inte radera bort tanken "tänk om".
Vad f-n gör vi om inte allt är borta?! 
Det kommer att bli en sjukt lång och utdragen väntan på röntgensvaren, och bara tanken på att det finns minsta lilla tumörcell kvar där uppe gör mig illamående.
Jag menar vem behöver biverkningar när man klarar av det så bra själv?!
//Bex 
 

Kommentera här: