Bio idag och nyår imorgon.

 
Ja då var det biotajm idag igen då, och då det var Nellie och Linnea som var dagens huvudpersoner så blev det självklart MC Donald som lunch innan filmen och popcorn som snask till föreställningen. 
Men Liam har inte haft det så tråkigt han heller då dom har fått besök av Liams sysslingar Sixten, Britta och Ture, så det har varit full fart här hemma tydligen. 
 
Men nu känns det skönt att få pusta ut och ta det lite lugnt och även återhämta sig en aning efter julhelgen.
Men imorgon är det dax för nyårsafton istället och även om nyår är väldigt hypat så ska vi bara vara hemma för oss själva och äta lite gott och ha det lite mysigt och kanske tända ett & annat tomtebloss och jag måste säga att jag är väldigt glad för det då jag är så väldigt trött nu. 
Missförstå mig rätt, det är jättemysigt att äta trerätters middag med vänner och bekanta och skåla med gott i glasen, men jag är verkligen så trött och känner inte alls för att stå och laga en finmiddag och även vara social och trevlig.  
Så det sparar vi till nästa år istället;)
 
Men lite skridskoåkning kanske det blir imorgon på förmiddagen iallafall. 
//Bex 

Kommentera här: