Du är efterlängtad.

Ja men så här lagom till torsdagen börjar vi väl komma på banan igen. 
Fröna är åter friska och imorgon ska dom tillbaka till dagis så dom åtminstone får en dag med kompisarna den här veckan. 
 
Dessvärre blev jag tvungen att vabba även idag då det måste gå 48 timmar innan man är välkommen tillbax till dagiset efter en magsjuka. 
Och eftersom jag var tvungen att stanna hemma idag så blev det heller inget möte med arbetsförmedlingen utan det fick vi helt enkelt skjuta upp 2 veckor, men då kan vi ju hoppas på att jag hinner arbeta lite till innan dess. 
För jag tror bara att jag lyckats infinna mig på min arbetsträning fyra dagar på fyra veckor och det är ju inte mycket att komma med. 
 
Men nu blickar vi framåt och hoppas på friskare tider för värre kan det ju knappast bli.
Och inget passar väl då bättre än att bege sig iväg till Becca och dricka den där efterlängtade drinken som vi så snöpligt blev tvungna att hoppa över förra torsdagen då jag istället hamnade på akuten. 
Men vem vet vi kanske tar igen den idag;)
//Bex 

Kommentera här: