När det jävlas ordentligt.

Tisdag och vabbningen pågår för fullt här hemma och det lär väl fortsätta imorgon oxå då Liams mage inte är helt stabiliserad än och jag misstänker att dom inte vill ha tillbax han på dagis förens han är helt återställd. 
Och jag borde kanske låte det vara osagt men än så länge så är det faktiskt ingen av oss andra som visat några symtom på Liams magåkomma, och jag önskar verkligen att det förblir så. 
 
Jag och Moa (arbetsgivaren där jag arbetstränar) funderade på om vi skulle skjuta upp mötet med arbetsförmedlingen eftersom jag knappt har hunnit arbetsträna nåt än. 
Men efter lite övervägande så kom vi fram till att det bästa kanske är att ha mötet på torsdag iallafall så hon faktiskt får se med egna ögon hur illa det kan bli om det inte vill sig väl. 
Detta är ju liksom beviset på att om det jävlas riktigt ordentligt så kan det bli väldigt mycket bortfall från arbetet, och som jag sa till Moa så tror jag inte att det finns speciellt många arbetsgivare som tolererar detta. 
Och det gör ju bara att man känner sig ännu mera som ett "hopplöst fall"
Jaja, det återstår bara att se vad Maria på AF har att säga om det hela. 
//Bex 
 

Kommentera här: