Sätta extra krydda på fredagsmyset.

Byter man ut kakao mot mandelmassa och tillsätter lite kardemumma så har man gjort sig en semlekladdkaka;)
 
 Fredagsmys, dock utan pappa Macke den här gången då han är och spelar en bowlingtävling i Örebro "heja Macke" 
Men desto mer mys till mig;) 
Så för att sätta lite extra krydda på denna fredag och glömma bort saknaden av pappa så slog vi ihop en semlekladdkakan som jag hittade receptet på igår och blev lite nyfiken på då jag älskar semlor, och fy f-n vad god den blev, dock kanske jag grädda den lite för dåligt men vad gör väl det, ju kladdigare desto bättre;) 
 
Nu blir det soffhäng och fångarna på fortet för hela slanten, och imorgon åker mina frön till sin farmor och farfar för att spendera natten då jag och förhoppningsvis Macke ska på födelsedags/inflyttningsfest hos Kiki och Sigge. 
//Bex 
 

Kommentera här: