Vänskap genom allt.

Då var det äntligen torsdag igen och kvällen spenderas som vanligt hemma hos Becca för en drink och lite skitsnack. 
Snackat skit har vi visserligen gjort hela veckan då vi träffats varje dag för en långpromenad, men drinken har vi dock sparat tills ikväll;)
 
Jag och Becca har ju som sagt en hel del att prata om då vi trots allt sitter lite i samma sits. 
Och det finns ingen bättre människa att bolla sina tankar med eftersom att hon kan sätta sig in i min situation på ett annat sätt och vice versa. 
Jag & Becca har ju som känt varit bästa vänner i väldigt många år och hunnit gå igenom en hel del tillsammans, men detta var dock inget nån av oss kunnat föreställa sig i våran vildaste fantasi att vi skulle råka ut för, och självklart är det nåt som vi båda helst hade sluppit men däremot finns det heller ingen annan människa som jag hellre hade gått igenom detta med. 
Jag menar man vill ju göra allt tillsammans med sin bästa vän och det kan man verkligen säga att vi gör, bokstavligt talat. 
 
Hur tokigt det än låter så har faktiskt sjukdomarna gjort våran vänskap ännu starkare, och jag skulle inte kunna föreställa mig ett liv utan min bästa Becca (och torsdagsdrinken förstås) 
//Bex 
 

Kommentera här: