Så kom röntgensvaren och.....

Håret är på g;)
 

Idag mitt under mina arbetstimmar så ringer min läkare, bara av att se numret på telefon gör ju att man stelnar, min tanke blir "jaha vad är det nu då?"

Min läkare hade fått svar på senaste röntgen som jag gjorde på höger arm/axel och otroligt nog så såg det inte lika illa ut i skelettet som vi hade trott, metastaserna hade dock börjat röra på sig/växa lite men det var inte så mycket som min läkare förs trodde, så med tanke på detta så behöver jag varken strålas eller prata med ortopeden just i detta läge, just nu ska vi bara börja med den nya medicinen och se hur den fungerar, sen får vi ta det där ifrån. 
Men en sån jävla lättnad, som en sten som lyftes från mina axlar, då är det inte lika hopplöst som det kändes för två dagar sedan. 
Förstå att bara genom att bestämma sig för att fokusera på det positiva så lättade bördan en aning, plus att håret har börjat växa lite bättre och mer jämnt nu oxå. 
 
De här måste firas med en drink hemma hos Becca tror jag😂
//Bex 

Kommentarer:

1 Annelie:

... skönare besked denna gång... en klyscha men man "förbereder sig för det värsta och hoppas på det bästa" - alltid...

Hoppas drinken va extra god, haha...

Svar: Ja fast det stämmer ju faktiskt och drinken var supergod😉
Bex

Kommentera här: