Hoppas trycket lättar.

Igår var vi på 30års kalas, det var frönas gudfar Tonna som nu tog klivet över den magiska gränsen till vuxenlivet😉
Fröna fick följa med och vi hade riktigt trevligt.
Det blev mat, tårta, livemusik och ett exklusivt uppträdande från alla barnen som var på plats.
Lyckad kväll som tyvärr inte kunde bli så sen med tanke på barnen, men om fröna själva hade fått välja så hade dom nog kunnat hållit igång nån timme till, det blev ju tillslut övertröttheten som kicka in.
På mig med tror jag, jag kände mig skapligt sliten i morse trots att jag inte drack en droppe alkohol igår.

Jag har dom senaste dagarna haft en jobbig och tyngande känsla i huvudet.
Jag har inte direkt ont i huvudet utan det känns bara tungt på nåt vis.
Det beror ju säkert på vädret i kombination med oron över läkarbesöket nästa vecka, för jag känner inget direkt i huvudet när jag väl gör något, men då tänker jag väl inte på det heller förstås.
Jaja vi får hoppas på att det lättar efter jag varit på läkarbesöket och fått goda besked😉.

Idag var det kalas igen för Linneas del, hon var bjuden till busfabriken på födelsedagsfirande utav en kompis som hon gick på dagis tillsammans med.
Även imorgon ska hon till busfabriken på kalas då en av klasskamraterna fyller år.
Många kalas blir det men det är ju visserligen ett bra tidsfördriv;)
//Bex

Kommentarer:

1 Anonym:

Tack för en trevlig kväll igår kul att barnen hade så kul men dom var allt lite slitna i morse
Det kostar att ligga på topp och både dansa och sjunga😄

Svar: 😂 ja precis.
Tack själva det var riktigt trevligt.
Bex

Kommentera här: