Imorgon bär det av.

Imorgon bär det iväg, jag är så glad och det ska bli så skönt.
Skapligt välbehövd break från vardagen med ungar, sjukdom och allt som hör där till, jag känner mig så väldigt trött just nu, så det ska bli gött att få vila upp sig lite och ladda batterierna.
Så då får vi se vad Polen har att erbjuda, jag är ju som sagt mest ute efter avkopplingen iallafall så kraven är inte så höga, men lite god mat och dryck skulle inte sitta fel.
Det ser ut som att vi kan få skapligt väder oxå och det är ju alltid trevligt.
Men så var det här med packningen, det spelar ingen roll att vi bara ska vara borta några dagar man vill gärna ha med sig för mycket iallafall, man vet ju aldrig hur vädret kommer bli, om man råkar skita ner sig eller om nåt går sönder.
Jag menar att man måste ju ha ombyte ifall olyckan är framme, det är lite jobbigt att stå där utan nåt extra i resväskan.
Visst så kan man alltid köpa nånting att ha på sig, men då blir det säkert bara ett dåligt impulsköp som man inte har nån användning för sen ändå, och sådana köp har jag gjort alldeles för många i mina dagar.

Fröna ser fram emot att få bo hos farmor och farfar i några dagar iallafall, frågan är dock om den känslan är ömsesidig😂😂
//Bex

Kommentarer:

1 Ullis:

Ha nu en underbar resa.

Svar: Tack❤️
Bex

Kommentera här: