Imorgon blir det firande;)

Förberett lite idag inför morgondagens födelsedagsfirande för Liam, varit och handlat, fixat med tårtor och varit med min faster och köpt present.
Man vill ju att han ska få det bästa lillkillen min:)

Men efter jag stått i köken med golvfläkten på högsta hastighet och byggt tårta så ville jag inget annat än att åka och bada och slappa.
Så då var det väl tur att vi fick komma hem till Mackes arbetskamrat Svesse och sambon Lotta så vi kunde svalka oss i deras pool.
Man ska inte klaga nu när värmen äntligen har kommit tillbaka efter några veckors höstväder, men jädrar vad varmt det blivit.
Det är en sån tryckande hetta att man liksom slutar fungera normalt.
Snacka om semesterväder, synd bara att semestern är slut😉
Nu har vi fredagsmys framför fångarna på fortet på tv:n som äntligen börjat igen, så tro att fröna är lyckliga, och så ser vi fram emot morgondagens firande av Liam och att umgås med bästa släkten.
//Bex

Kommentarer:

1 Ullis:

Förstår att du tyckte det var varmt, Norrköping hade ju värmerekord igår.//Ullis

Svar: Ja och det märktes vill jag lova😅😎
Bex

Kommentera här: