Sista kollen för i år.

killen som blev så nöjd när det låg lite snö på backen 

Då var hela genomgången av min kropp färdig för denna gång.
Jag avslutade idag med ett ultraljud på hjärtat och det verkar ju funka.

Så det här måste vi ju fira så vilken tur att det är torsdag idag då, så det får bli en torsdagsdrink och de två sista avsnitten av svartsjön, hoppas det får nån bra upplösning nu bara för annars kommer ju jag gå och vara skraj hela vintern😱

Linnea fick vara hemma från skolan idag oxå då vi tyckte hon kändes lite varm inatt, men som vanligt så har det inte märkts nånting på henne resten av dagen men då var det ju lite sent att gå till skolan så svärmor och svägerskan fick hoppa in och vara lite barnvakt medan jag gick upp och tog igen mig lite uppe på sjukan, för det var typ det jag gjorde, med tanke på att båda fröna varit hemma idag eftersom Liam minsann inte heller ville gå till dagis imorse utan ville hellre vara hemma med mig och Linnea och ha tråkigt så fick det bli så. 
Men trött blev jag ändå även om vi inte gjort så mycket, så ett par gånger slumrade jag nog till när jag låg på britsen. 
Men det är ju inget ovanligt att jag somnar till så länge jag inte rör på mig, finns det något mer sövande än när man måste ligga blixt stilla?! 
Becca blir lika förvånad varje gång jag säger att jag somnade på magnetröntgen. 
Både Becca och jag får ju en sådan fin ställning över ansiktet när vi sen blir inkörda i röret med hela kroppen, och det väsnas ju nåt så otroligt i det här röret men på något sett så blir detta sövande för mig och det är utan något lugnande i kroppen ska tilläggas. 
För många får ju klaustrofobi och behöver just lugnande för att klara av att utföra en magnetröntgen, men inte jag inte. 
//Bex 

Kommentera här: