Skönt att lämna barnen.

Ja jag måste erkänna att det var gudomligt skönt att lämna fröna till skolan och dagis idag, jag har varit så trött de senaste dagarna och har man då barnen hemma oxå så blir man ju knappast piggare. 
Så idag efter jag lämnat Liam och Linnea åkte jag hem och tog en kopp kaffe och slöa i soffan, somnade till och med i någon timme, när jag senare vaknade till liv igen tog jag hand om tvätten som legat och väntat några dagar, ja det är så det blir när orken inte finns, det hänger tvätt på torkställningen som torkat för länge sen, det står en Ikeakasse med rena och  osorterade underkläder i badrummet och dammsugaren har lyst med sin frånvaro. 
Men så har vi väl alla det ibland känner jag, dock så jobbar då kanske de flesta heltid men med tanke på de två senaste veckornas alla sjukhusbesök så kan man ju säga att jag nästan oxå gjort det. 

Nu har jag hunnit med att göra en del idag iallafall plus att jag varit iväg och gjort vissa ärenden så som apoteket, Ica och självklart handlat toapapper på ÖB😉
Så nu hoppas jag på en bra helg då jag får må ok, barnen kommer att vara nöjda och glada och inget oväntat händer, Macke har nämligen lämnar oss hela helgen för bowlingen så vi får klara oss utan honom ända till söndag eftermiddag/kväll. 
Vi har iallafall sällskap av svägerskan Madde nu ikväll till fredagsmyset. 
//Bex 
 

Kommentera här: