Ilskan har börjat lägga sig.

Fredag och ilskan och besvikelsen från gårdagens möte med AF och FK har lagts sig en aning. 
Har varit nere på min arbetsplats idag och fortsatt diskutera med Lisbeth och Elin om vilka allternativ som egentligen finns. 
Och det är nog som min arbetsgivare Lisbeth säger, jag måste bestämma mig för vad som är viktigast för mig, är det pengarna och ekonomin eller det sociala och att få må så bra som möjligt, för jag kommer nog aldrig lyckas att få båda delarna. 
 
Och då hela familjen idag varit lediga från skola/dagis/jobb så tog jag med hela gänget ner till jobbet och åt lunch tillsammans med Elin och hennes barn för att sedan fara vidare till busfabriken där vi träffa svägerskan och frönas kusiner och även min vän Karin med barn. 
Blev några timmars fika och skitsnack medan barnen lekte och sprang slut på överskottsenergin, så nu har vi både klättrat igår, busat på busfabriken idag och imorgon ska fröna på kalas, så sen hoppas jag verkligen att dom är nöjda och glada efter det då jag blir själv med fröna denna helg eftersom Macke ska iväg med bowlingen, så då blir det nog inga fler äventyr gjorda denna helg. 
//Bex 
 
 

Kommentera här: