Överlevt helgen;)

 
Kalasfina😉
 
 
Ja den här helgen flöt på ganska bra ändå, även utan pappa Marcus hjälp. 
 
Igår lördag var det ju kalas för Liams dagiskamrat och då Linnea oxå har gått på dagis tillsammans med honom så var båda mina barn bjudna på kalaset och eftersom jag kunde lämna fröna själva på kalaset så hade jag några timmar för mig själv till att åka och göra lite ärenden. 
Men det är väl då du ska åka hem och bara ta det lugnt, mena min svärmor Eva, och ja det ligger väl nåt i det men då vi har containrar på plats lite överallt i föreningen så hade jag inte kunnat sätta mig i soffan för att vila iallafall då vi har en del i både lägenheten och förråden som måste slängas, så då är det nog mer "avslappnande" att handla lite på Ica och förnya telefonabonnemang mm. 
 
På kvällen kom svärföräldrarna förbi med mat och godis och höll oss sällskap under Mellokvällen. 
 
Idag söndag har vi varit och tittat på när kusinen Nellie haft ridlektion för att sedan fortsätta hem till svägerskan och kusinerna på lite lunch och fika. 
Sen for vi hem och tog tag i det här med att göra oss av med grejer vi inte längre använder eller som rent av gått sönder. 
Och vi lyckades få ihop en hel del så då hade pappa Macke varit bra att haft på plats, men jag hade mina små hjälpredor som så gärna hjälpte till så det gick bra ändå. 
 
Nu slänger jag mig i soffan och pustar ut efter helgens bravader och laddar om för morgondagens  magnetkameraundersökning som ska visa hur det står till i huvudet på mig. 
Som sagt det är ju en skräckblandad förtjusning det här med röntgens, man blir helt överlycklig om beskeden ser bra ut men man är nåt så fruktansvärt nervös när man ligger där i röret och tänker på om svaren faktiskt inte skulle vara positiva. 
Man vill inte tänka tanken men det går självklart inte att låta bli. 
Men vi försöker hålla oss på den positiva sidan;) 
//Bex 

Kommentera här: