Ursäkta min aggression.

Alltså vissa människor kan man ogilla, man säger typ hej och ler när man träffar dom men mycket mer än så är det inte, men man kan fortfarande uppföra sig hövligt.
Men det är sällan man träffar en människa som man avskyr så mycket att man helt enkelt inte klarar av att se dom, men jag/vi har dessvärre en sån människa i våran närhet och alldeles för nära tyvärr.
Han bor nämligen tillsammans med min mamma, därav att min mamma alltid får ta sig in till stan och hem till oss om vi ska träffas eller om hon ska vara barnvakt, för jag vill verkligen inte ha nånting med honom att göra och vill då inte heller att mina barn ska behöva träffa honom.

Men när denna person då gör allt för att jävlas så har jag väldigt svårt för att hålla käften, och då min stackars mormor kommer i kläm och känner sig som en belastning när hon är här och hälsar på ifrån Nybro/Kalmar då blir jag smått aggressiv känner jag.
Jag vet att han gör allt för att jävlas med mig och gör så att min mamma kommer i kläm, men det har min mamma valt själv, men min mormor har väl för fan inte gjort nåt.

Jag har ett exempel på idioti som jag tycker är helt sjukt.
Mannen i fråga kan inte komma och hämta min mormor hemma hos oss utan jag ska då alltså köra min mormor till en plats och släppa av henne där för att sen denne man ska plocka upp henne där och köra henne hem till sig och mamma.
Det är helt oacceptabelt för mig, och det gör mig så förbannad att min mamma valt att leva så här.
Att mamma själv valt att acceptera att hon inte kan få skjuts av hennes karl till vårt hem är väl en sak men att det då ska drabba andra gör mig grymt irriterad.

Så istället beter jag mig som en vuxen människa bör göra och kör min mormor hela vägen ut till Svärtinge där min mamma bor tillsammans med denna man.

Jag fattar inte vad det är som ska vara så jävla svårt.
Ska min mamma och mormor behöva bli drabbade bara för att han inte klarar av att hantera sin aggression gentemot mig.
Det är svagt.
Nu kanske folk reagerar på att jag skriver detta, men jag måste få ut min aggression och bästa sätter för mig är att skriva ner mina känslor här.

För övrigt så har jag varit i Linköping idag och fyllt på med lite skelettstärkande medicin.
Jag fick även Liam med mig så efter vårt sjukhusbesök åkte vi hem till Sara och lekte av oss lite;)
Det blev dock mest kaffe och skitsnack för min och Saras del, men ungarna bada och lekte så det stod härliga till.

Nu blir det att gå och snacka skit med nästa vän och så kan det kanske bli en drink också;)
//Bex

Kommentera här: