Så j@vla lågt.

 
Idag tänker jag ägna några rader åt mitt missnöje till de människor, jag antar att det är ungdomar som inte har nåt bättre för sig än att vandalisera dagisgårdar/skolgårdar. 
Jag blev så fruktansvärt besviken när jag kom till Liams dagis imorse och det ser ut som fan rent ut sagt. 
Det ligger fimpar och ciggpaket över hela gården, det har slängts ett flertal aluminiumburkar på backen och som om inte det vore nog så har dom j-vla idioterna huggit eller bränt sönder ungarnas äppelträd som stod inne på gården. 
Inget jättekraftigt träd men det har ett antal år på nacken och det gav mycket äpplen. 
 
Jag bara undrar varför man måste gå och förstöra så här på ställen som är menade för barn, det är liksom meningen att vi som föräldrar ska kunna lämna det mest värdefulla vi har på dessa platser och det känns ju knappast som en säker plats när det ligger fimpar och aluminiumburkar slängda överallt. 
 
I slutet av förra sommaren hade vi problemet på skolan som Linnea går på då några ungdomar kastat sten genom rutan till Linnéas klassrum 2 gånger inom loppet av en vecka. 
Det är inte riktigt ett rum fyllt med glassplitter som jag vill lämna mitt barn till. 
 
Fan gå och vält ett träd i skogen istället om ni så måste men låt barnens lekplatser och skolgårdar vara ifred.
Fan en dag står ni där och ska lämna era egna barn på dagis/skola och då kommer ni nog inte tycka att det är så jävla roligt när ni möts av detta. 
Svin!!!!
//Bex 
 
 

Kommentarer:

1 Dani :

Nä verkligen vilka idioter. Kan inte säga annat än de :-( va ledsen man blir.

Svar: Helt meningslöst, bara förstör för andra. :(
Bex

2 Karin:

Det är hemskt. Jag undrar verkligen hur det ser ut i deras egna hem..

Svar: Mm, men där är det väl föräldrarna som håller koll så då vågar dom väl inte göra nåt.
Bex

3 Ida:

Fy fan vad trist! D: Vilka jävla idioter :(

Svar: Kan man lugnt säga😞
Bex

Kommentera här: