Mor och dotter dag;)

Bra början på det nya köket;)
 
 
Då har jag och min mamma spenderat hela denna dagen i Linköping då, och då vi hade ett antal timmar att slå ihjäl mellan att jag fått sprutan kl 09:00 i morse och den egentliga röntgen kl 13:00 så blev det en sväng till Ikea, där vi gick och drömde oss bort bland kök, garderober och inredning i hoppet om att man kanske kan vinna sig en liten hacka på lottot nån gång och få råd att renovera kök och dylikt här hemma som man vill. 
 
Men jag fick med mig lite presentpapper, köksutrustning och snygga underlägg med mig hem iallafall, så nu är vår nya matgrupp som vi fick av snälla pappa uppiffad och fin;)
Det är ju en början på ett nytt fint kök iallafall😂
 
Röntgen blev hur som helst nästan en hel timme försenat så jag och mamma satt nästan och somna i väntrummet, men strax innan 14 blev jag inkallad till röntgen och ca: 14:20 var jag klar och eftersom att jag körde själv idag så kom vi hem relativt snabbt ändå. 
Så nu är det bara att vänta på röntgensvaren som jag faktiskt inte riktigt vet när jag får, jag har ju inget läkarbesök förens i juni nästa gång om inget oväntat händer och så länge vill jag gärna inte gå och vänta. 
//Bex 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Så fint! Grattis!🍀

Svar: Tack❤️
Bex

Kommentera här: