Skönt att hinna läka ihop.

Hon fick minsann ihop lite presenter under dagens arbetspass våran "unga" Elin;) 
 
 
Ja men då har vi sparkat igång en ny arbetsvecka och idag har vi hunnit med väldigt mycket ute i köket på BE-Group, så vi har förberett för hela veckan i stort sätt. 
Men det är bra att vara väl förberedd och speciellt eftersom jag blir borta på torsdagen oxå så nu har jag ju liksom jobbat in det kan man säga;) 
 
Ringde sköterskorna på onkologen idag och frågade om just bilkörningen, men dom kunde inte riktigt svara på det, det enda var att dom kunde läsa i min läkares anteckningar att hon hade skrivit "klar för att köra men måste kolla upp så inga tester måste genomföras först" 
Så sköterskan skulle skicka ett meddelande till läkaren och skriva att jag gärna ville veta om jag får köra själv till Linköping på torsdag eller ej, så vi får väl se om någon hör av sig under morgondagen
 
För övrigt mår jag bra nu, då jag har ett litet påskuppehåll i cellgiftena så nu börjar utslagen sakta men säkert torka ut, självsprickorna börjar läka ihop och ledvärken börjar släppa. 
Jag älskar verkligen när jag får göra uppehåll i cytostatikabehandlingen för när cytostatikan börjar gå ur kroppen så mår man så oerhört mycket bättre. 
Men som sagt det är väl inget som jag inte står ut med om det faktiskt håller mig vid liv;)
//Bex  
 
 

Kommentera här: