Jädra skit biverkningar.

Redo för EM, det gäller att vara ute i tid;)
 
 
Ja men det fick bli en helg med smärta och värktabletter då.
Tog cellgifter i tisdags och i fredags morse vaknade jag med smärta i magen eller i mellangärdet rättare sagt, tyckte dock inte att smärtan var så extrem direkt när jag klev upp ur sängen men den blev snabbt mer intensiv, och vid 08 tiden då jag lämnade Liam hade även andningssvårigheterna dykt upp, så det blev inget jobb för mig i fredags. 
Ringde även sköterskan och informerade om smärtan eftersom dom vill veta hur man reagerar på de olika medicinerna man får och då jag byter mediciner lite titt som tätt så är det inte jättelätt att hålla reda på vilka biverkningar som kommer från vilka mediciner. 
 
Så hela helgen har jag egentligen behövt gå på smärtlindrande tabletter, det var först på eftermiddagen idag söndag som jag kunde avstå smärtlindringen, men då blev jag astrött istället.
Så det blev inte så mycket gjort den här helgen inte, men Linnea har varit iväg med farmor och sina kusiner på bio och så har vi varit och fixat kläder inför stundande fotbolls EM. 
HEJA SVERIGE!! 
 
Så nu hoppas jag på en bättre vecka och så får vi se vad läkaren och sköterskan har hittat på när jag ska dit på onsdag igen för att ta det skelettstärkande. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

Styrke kramar 😘🙏🏾

Svar: Tack❤️
Bex

Kommentera här: