Alla dessa papper.

Ja då har man kollat munnen idag oxå och det såg bra ut, inga hål och inga andra skador, fick tabletter utskrivet som ska dämpa min muntorrhet en aning, slemhinnorna tar ju nämligen skada av cellgiftena som jag tar och då blir man nåt så fruktansvärt torr i käften, det är hopplöst när man knappt kan producera något saliv så att läpparna fastnar i tänderna hela tiden, man får gå och slicka sig om läpparna för jämnan och man har jätteäcklig smak i munnen.
Man kan ju hoppas att dessa tabletter gör någon nytta iallafall.

Fick även ett brev från LÖF (patientförsäkringen) idag om att det fortfarande saknas ett papper från försäkringskassan som behövs för att kunna utreda mitt fall ordentligt.
Jag har redan skickat in om omprövning eftersom att dom sist inte utredde min förlorade arbetsinkomst, dom har alltså redan de flesta papper då jag blivit utredd tidigare, men jag har denna gång även skickat in papper från AFA, Folksam och försäkringskassan, men ändå så är det nåt jädrans intyg eller dylikt som fattas, jag blir så fruktansvärt trött och utmattad efter alla förbaskade telefonsamtal och telefonköer som man fått stå i bara för att få fram rätt papper som man sen ska skicka vidare till LÖF.
Kommer säkert inte få ett ruttet öre av dom sen ändå så då har man gjort allt förgäves.
Men allt är väl värt ett försök.
//Bex

Kommentera här: