Nu kommer allt på löpande band.

Man kan tro att det är ett skämt men jag hade fasiken 38,3 i temp igår kväll igen.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, det är så sjukt hur jag kan få så mycket feber som inte syns på några prover.
Så jag informerade min sköterska idag när vi ändå pratade om alla bravader i helgen.
Linda (sköterskan) sa att jag får avgöra själv om jag mår så pass bra så att jag kan ta min behandling idag, för även proverna som jag tog i måndags såg bra ut så det finns ju inget virus i min kropp.
Så jag valde att ta min medicin idag och bara hoppas på att jag inte blir dålig.
Redan imorgon är det ju dax att lägga sig i magnetröntgen för att röntga hjärnan.
Nervöst men skönt att få det gjort, sen nästa vecka följer ju skelettröntgen, datortomografi och ultraljud på hjärtat, måste även ta mig till vårdcentralen för att ta sprutan i magen oxå.
Sen behöver jag inte vänta mer än en vecka så ska jag/vi träffa läkaren för att få svar på allt jag gjort.
Så jag har lite att stå i just nu, men det är ju tur att allt kommer nu och inte när man är mitt uppe i allt julstök.
//Bex

Kommentarer:

1 Sofie:

Håller tummarna för dig💕

Svar: Tack snälla💜
Bex

Kommentera här: