Ny medlem i klanen Bernhard

Idag har jag haft lite kvalitetstid med svägerskan Madde som från och med denna veckan blivit Norrköpingsbo igen efter 12 år i Göteborg.
Så nice att ha henne hemma på heltid igen.
Så vi tog en spontanlunch nere i Knäppingsborg idag för att sen strosa runt och kolla in blommor, heminredning och julpynt.
Alltså dom gör det så fint i vissa butiker och hade jag haft ekonomin så hade jag handlat tills jag storknar.
Hur som helst så hade jag en mysig stund med min fina svägerska.
Bra uppladdning inför morgondagen då det står behandling på schemat.

Sen ska jag nu när dom kommit hem ifrån sjukan/BB passa på att gratta min andra svägerska Jenny med familj som för en vecka sedan fick ett litet tillskott i familjen, en liten söt kille vid namn Axel.
Så nu har fröna fått sig en kusin av det manliga könet oxå😉
//Bex

Kommentera här: