Söndag med tjejerna.

Fick kort på halva skaran iallafall.

Åh härliga söndag och en mysig lunch med tjejerna blev det.
Dock blev det lite ändrade planer då det är farsdag idag så stället som vi hade tänkt att luncha på var ju fullt, men det löste sig ju bra ändå då vi istället gick till bagarstugan i knäppingsborg, och jag är väldigt glad att vi hamnade där och att jag provade deras fisk & skaldjursgryta/soppa för jädrar vad god den var, den kan jag absolut rekommendera om man har vägarna förbi och gillar saffran.
Lunchen blev lång då vi har mycket att prata om, det är ju knappast så att nån av oss kommer och inte har något nytt att berätta, så en typ 2 1/2 timme senare hade vi väl gått igenom det mesta iallafall.
Nu har vi försökt att sätta ett datum för nästa träff redan nu, även om den inte blir förens i januari, men då kanske det inte behöver dröja ett halvår tills nästa gång vi ses iallafall.
Sätter man ett datum så har man iallafall gjort ett försök så är det bara att hoppas på att alla kan då.

Nu är jag redo att tackla en ny vecka som imorgon börjar med ett tandläkarbesök.
Men jag tycker inte att jag har haft några större problem med varken tänderna eller tandköttet på sistone så det ska nog gå smärtfritt det här.
//Bex

Kommentera här: