Det måste firas:)

Japp igår blev det till att gå ner till föreningens gym och träna igen, alltså det är verkligen bästa tänkbara att ha ett gym så nära, för då slipper man transportera sig nån längre sträcka för att ta sig till träningen men man kommer ändå iväg till ett riktigt gym, för att köpa gymredskap och tro att man ska ta sig tid och börja träna hemma, ja det kan vi väl bara säga att det är enbart slöseri med pengar och så tar det en massa plats, men när man väl tagit sig till en träningslokal däremot så är det ju inte så svårt att spendera några timmar där;)

Fötterna har börjat reda upp sig oxå, det värker fortfarande lite men dom är absolut mycket bättre, och då får man tänka på att jag dragit ner kraftigt på smärtstillande tabletter oxå, så det är ju positivt.
Var även och tog blodprover idag, så bara dom ser bra ut så ska jag nog kunna ta mina cellgifter på måndag🙂

En till rolig grej (för mig iallafall) är ju att mina ögonfransar har börjat växa igen och att dom blivit så pass långa att jag till och med kan börja använda mascara, jippi!!
Då känner man sig inte så naken längre när man fått både hår på huvudet, ögonfransar och bryn.
Tjejerna tipsade mig sist när vi var i Ullared om att man kunde använda ett serum till ögonfransarna som skulle få fransarna att bli grövre och längre, och jag vet inte om det är serumet som gjort att fransarna blivit längre men nu är dom ju nästan normallånga igen😉

Ja detta måste vi bara fira med en drink, så vilken tur att det är torsdag.
//Bex

Kommentarer:

1 Anonym:

Vilket serum tipsade dom om? Har själv dåligt med fransar..

2 Anonym:

Vilket serum tipsade dom om? Har själv dåligt med fransar..

3 Anonym:

Vilket serum tipsade dom om? Har själv dåligt med fransar..

Svar: Dom tipsa inte om nåt speciellt märke, jag köpte bara första bästa, "depend" hette det.
Bex

Kommentera här: