Höst.

Sköna söndag, och då Macke åkte in och jobbade några timmar på ett brådskande jobb idag, så har jag och fröna varit och verkligen välkomnat in hösten med att matat änderna ibland höstlöven och inhandlat halloweenkostymer.
Nu ska ju inte vi direkt ha något halloweenparty, men Liam är bjuden på maskerad nästa helg och hade tänkt vara lite halloweenig.

Veckan som kommer har jag inget speciellt inbokat förutom morgondagen.
Dessvärre är det min farfars begravning som står på agendan i morgon så vi startar ju inte upp veckan på det roligaste sättet direkt.
Sen efter det tar vi veckan som den kommer, jag lär väl ha fullt upp ändå som vanligt om jag känner mig själv rätt, hoppas verkligen att febern valt att försvinna helt nu bara.
För nu vill jag börja att träna igen, det har gått en hel vecka utan träning nu, det gillas inte.
//Bex

Kommentera här: