Torsdagen är helig.

Jag har börjat projektet rensning hemma, vi har en container som står på parkeringen där man får slänga allt i, och det är ju väldigt bekvämt för jag tar mig ju aldrig i kragen och åker till returpunkten så allt skit hamnar bara på hög hemma, sen ska vi även ha loppis i föreningen så saker som faktiskt går att sälja så som frönas urväxta men ändå fräscha kläder, lite ytterkläder och smått &gott har nu lagts på en ny hög men kommer förhoppningsvis att försvinna inom kort.
Men så här efter en förmiddagspromenad med Ida, rensning av nästan hela stora garderoben hemma och sen en fika hos Erik och Ellie så är jag riktigt trött och väldigt glad för att det är torsdag så jag får gå hem till Becca och ta en välförtjänt torsdagsdrink.
Vad skulle jag göra utan mina torsdagar?!
Jag gör ju inte så överdrivet mycket på fritiden i jämförelse med Macke, så mina och Beccas torsdagar är heliga.
//Bex

Kommentera här: