Ännu en fullspäckad helg.

Ännu en helg lider mot sitt slut och mycket har det hunnits med vill jag lova, vi har haft både öppethus/invigning av föreningens nya träffpunkt, där det ingår en fullt utrustad festlokal med kök, ett gym och en relax & spaavdelning.
Sen invigde vi oxå själva festlokalen igår genom att ha en irländsk pubafton med liveband och grejer för medlemmarna i föreningen.
Riktigt kul och uppskattat vad jag kunde se iallafall.

Idag har vi återigen varit i bowlinghallen och haft barnkalas, men denna gång var det Linneas tur.
Bowling, minigolf och disco, kan det bli mycket bättre?
Lite mat och en massa presenter blev det oxå och födelsedagsbarnet var riktigt nöjd.
Det är ju egentligen imorgon som hon fyller år på "riktigt" så då tar vi och firar med familjen/släkten istället.

Fullspäckad helg och en fullspäckad måndag då jag måste spendera morgondagen med att dels bygga ihop tårtor och dels packa inför tisdagens resa till The Big Apple.
Så jag ska ju verkligen inte klaga men lite stressig känner man sig allt😉
//Bex

Kommentarer:

1 Ullis:

Ha nu en jättetrevlig resa. Det låter så spännande att åka till New York. Ska själv försöka åka till Gran Canaria i December om allt går bra med min spridda bröstcancer. Dit kan man ju åka från Norrköping och det är smidigt om man som jag bor där.

Svar: Tack, det ska bli så spännande och kul.
Kommer dock sakna familjen nåt sjukt mycket.
Hoppas verkligen du kommer iväg, man behöver det, man behöver lite semester från verkligheten och ladda batterierna och bara kunna andas normalt för ett litet tag.
Bex

2 Annette:

Önskar dig en underbar resa.
Annette

Svar: Tack snälla
Bex

3 Helena:

Hej!
Om du har tid får du gärna maila mig.
[email protected]
Med vänlig hälsning
Helena Östlund

Kommentera här: