Gött avslut på en varm dag.

Jo så var det ju det här med stress då.
3 morgnar i rad nu så har jag fått gått in på toan direkt när jag klivit ur sängen eftersom att det känts som jag varit jättesnorig, men så har det visst sig att det är näsblod och inte någon snuva.
När det händer mer än en gång så blir man ju förstås lite nervös, man tror ju alltid det värsta.
Men så när jag pratade med min mamma idag så säger hon att det där beror nog på stress, att blöda näsblod är ett vanligt stressymtom.
Fast jag känner mig ju inte överdrivet stressad, vad fasiken jag har väl jobbat julbord och då får man erfara vad stress är😂

Men så med närmare eftertanke så har jag ju inte haft en dödlig sjukdom hängande över mig då heller.
Jaha det är väl bara att försöka stressa ner då.

Och eftersom det varit så himla varmt idag så åkte jag och fröna och tog ett eftermiddags/kvällsdopp när dom slutat skola/dagis.
Vi packade ner lite frukt och Majskakor och drog till Mårängen, och jag måste säga att det var helt underbart skönt att spring ut och slänga sig i vattnet.
Ibland får dom faktiskt riktigt bra idéer dom där små liven, för det var faktiskt Linnea som kom med förslaget, och vad är skönare än ett svalkande dopp när det varit sjukt varmt under dagen.
//Bex

Kommentera här: