Idag kalas, imorgon New York.

Ja då var man mamma till en 7åring nu då.
Shit vad tiden går fort, hon har blivit så stor på så kort tid känns det som.
Jag är ju liksom inte en dag äldre än när hon föddes typ, eller hur det nu var.

En trevlig eftermiddag/kväll med släkt och vänner blev det, där min far stod för pizza och jag själv för tårta och fikat.
Födelsedagsbarnet somnade med ett leende på läpparna då hon blev sjukt nöjd med alla presenter.

Nu lämnar jag snart familjelivet i en vecka och drar till New York med bästa Becca istället.
Helt sjukt att vi imorgon ska gå på planet som tar oss till New York.
Jobbigt med allt man hört på nyheterna de sista dagarna bara.
Men i dagens läge känns det som om det kvittar vart man åker, det är fasiken oroligheter överallt tycker jag.

Jaja, idag inhandlade jag mig en selfie pinne som jag och Becca kommer använda flitigt på våran resa.
Linnea var dock tvungen att utforska den först bara😂
Nästa gång jag skriver så är jag i The Big Apple.
Tjoho!!!
//Bex

Kommentarer:

1 Annelie:

... hoping you will have a great time, tjohoo från Västernorrland..!!

Svar: Vi har det kanon!!
Bex

Kommentera här: