Sista torsdagsdrinken.

Lite hippiestil över Linneas klädval idag;)

Näe men vi körde väl bad idag oxå, det är ju lika bra medan det är varmt.
Det blev dock utan Linnea idag då hon istället var med farmor på stan och valde ut sina födelsedagspresenter.
Hon är ju lite kräsen den där lilla damen och det går ju inte att ta på sig vad som helst inte.
Inte ens fyllt 7år och redan så kräsen när det gäller kläder.
Ja hon kan ju inte fått det från mig iallafall med tanke på hur jag går klädd, bekvämt ska det vara.
Var dock ganska kräsen som tonåring kanske, men vem är inte det i den åldern?!

Nu ska jag hem till Becca för den sista torsdagsdrinken innan det bär iväg till New York, för nästa vecka är det dax.
Helt sjukt!!!!
Jag trodde väl aldrig att jag och Becca skulle komma iväg på våran drömresa.
Hur mycket jag än hade velat så hade jag aldrig haft mage att ta av familjens sparkassa för att själv åka iväg på en nöjesresa utan resten av familjen.
Om vi hade haft dom pengarna så hade pengarna självklart gått till en resa med hela familjen.
Så jag är oerhört tacksam över att vi får denna resan av Beccas underbara föräldrar.
Sen har även min mamma och pappa hjälpt till med fickpengar och många därtill eftersom jag fick en massa dollar när jag fyllde år oxå.
Och jag har en känsla av att det kan gå åt en del pengar på våran resa så jag är väldigt glad för alla bäckar små för det blir ju som känt en stor å;)
//Bex

Kommentera här: