Ligger mig varmt om hjärtat.

Det blev både zometa (skelettstärkande) och cytostatika idag, men nu behöver jag åtminstone inte ta zometa förens om 9 veckor igen. 
Förbereder mig på att åka på feber denna gång och att den kan bli ganska hög, men efter jag nu diskuterat med sköterska så har vi kommit fram till att jag inte behöver ringa när jag får feber som sträcker sig till 38-38,5 men om den börjar gå högre så den börjar närma sig 39 så ska jag iallafall ringa och checka av med en läkare. 

Nu får det bli vila och soffhäng resten av kvällen, vet dock inte om det blir så mycket vila då det är hockey på tv:n och jag är absolut inte mycket för sport överhuvudtaget men det finns ett lag i hockeyn som ligger mig varmt om hjärtat och det är smålänningarna HV71, och då dom nu spelar semifinal i SHL så blir man lite lätt exalterad eller hur man ska utrycka sig. 
Vi kan väl säga som så att jag sitter som på nålar under matcherna och Liam kallar mig för en "pinsam mamma". 
Sen kan man dra sin egen slutsats. 
//Bex 

Kommentera här: