Mest upprörd.

Jag känner väl egentligen att jag inte har så mycket att skriva idag, jag känner mig mest upprörd över detta som hänt i Stockholm under eftermiddagen, helt sjukt och väldigt svårt att ta in att det hänt. 
På ett sätt förstod man nog att det någon gång skulle hända nåt sånt här men man hoppas ju ändå på att slippa det i lilla Sverige. 
Det är bara helt bedrövligt och jag hoppas innerligt att dom tar de personer som ligger bakom detta väldigt snart. 
Jag ska hålla mig ifrån att skriva vad jag egentligen tycker och tänker just nu i stundens hetta då det inte är det den här bloggen handlar om och då jag inte vill börja någon diskussion, men lider med de drabbade och dom som var där och sprang för sina liv för att komma ifrån den rusande lastbilen, vilken panik helt enkelt och vilka traumatiska bilder att behöva ha i huvudet. 
//Bex 

Kommentera här: