Spännande värre.

Fri tillgång till gräs❤️

Så här efter en dag då man varit på verkstan med bilen, storhandlat, varit på sjukan och tagit blodprover inför onsdagens behandling så kan jag väl inte påstå att jag blev jätteledsen när Macke bestämde sig för att ta med fröna och åka och hälsa på kaninerna en sväng. 
Jag har nog aldrig sett ungarna klä på sig ytterkläderna så fort, dom har ju verkligen saknat kaninerna och tjatat en del om att få åka och hälsa på dom speciellt Linnea. 
Jag hade själv oxå gärna följt med och hälsat på dom små liven men jag valde att stanna hemma och laga mat istället då det blir så sent annars och så fick jag ju laga maten i lugn och ro utan att höra en massa tjat bakom ryggen hela tiden, och det hör ju inte till vanligheten. 

Nu blir det hockey ikväll igen och mer spännande än vad det är just nu kan det knappast bli då det står 2-2 i matcher om någon skulle missat det. 
Som sagt jag är inte mycket för sport men just när HV71 eller möjligtvis tre kronor spelar så är jag väldigt intresserad. 
Macke tycker att jag är lite väl övertaggad när jag kollar HV71 matcherna men själv tycker jag att han överdriver då han själv kan sitta och härja över olika matcher här hemma, men när han sist filmade mig i smyg under slutminuterna i matchen mellan HV och Brynäs så förstod jag faktiskt vad han menar😆
Men vissa saker brinner man bara för helt enkelt. 
//Bex 

Kommentera här: