Valborg!!

Vilken tuff helg, avslutning med både Liams innebandy och Linneas dans, viktig hockeymatch, Valborg, mormor är på besök och Macke är i Skåne hela helgen. 
Ja det känns ju att man lever om man säger så. 
Jag kan väl inte påstå att jag mått tipp topp hela helgen då jag mått lite dåligt efter cellgifterna i onsdags men det har ändå funkat och jag har även fått en hel del hjälp under helgen. 

Idag Valborg har vi varit en sväng i folkets park så fröna fick åka lite radiobilar och köpa sockervadd, sen har Linnea haft dans och så avslutade jag, fröna och mormor Gini dagen/kvällen med en promenad till söderledskyrkan här i Vilbergen där vi kollade på när dom tände majbrasan. 

Imorgon är det 1maj och majtåget med motorcyklar och gamla fina bilar och då är äntligen pappa Macke hemma igen, herre jädrar vad skönt. 
//Bex 


Kommentera här: