Väldigt upp och ner.

Bästa vårtecknet, grillning hemma hos familjen Lindberg. 

I torsdags, dagen efter behandlingen, så var jag först iväg och fixade lite grejer med bilen och dylikt på dagen, på eftermiddagen var jag och Linnea med svägerskan Jenny och kusinen Nellie till stallet för lite ridning och omvårdnad av häst. 
Allt gick jättebra och jag mådde ok ända fram till dess att jag skulle börja laga mat vid typ 17:30 hugget, då började jag att frysa en aning och tänkte att nu kommer nog feber, jag drar fram termometern och ska kolla min temp men då kraschar väl termometern och börjar visa en himla massa konstiga siffror, så jag tog tabletter och hoppades på det bästa men då det bara blev värre och värre så fick jag gå ner och lägga mig i sängen ett tag efter ungarna ätit, jag frös och mådde dåligt och så fick jag sådan kramp i vaderna och värk i bena att jag nästan inte kunde stå, riktigt obehagligt och så här väldigt dålig brukar jag inte bli. 
Jag blev till och med så dålig att jag inte kunde gå till Becca och då är jag dålig vill jag lova😆

Igår mådde jag helt ok hela dagen och kände ingen tendens till feber men i dag lördag har jag väldigt ont i nacken och fram mot vänstersidan av halsen, det är i och för sig inget ovanligt men väldigt irriterande. 
Kvällen spenderar vi hemma hos bästa familjen Lindberg med typ halva släkten där vi grillat och myst, och då vet man att det är vår😉
//Bex 

Kommentera här: