Ett helvete som aldrig tar slut.

En underbar kväll med goda vänner. 

Gårdagen blev väldigt trevlig.
Fröna sov hos farmor och jag & Macke blev barnfria för en kväll/natt, så vi tog tillfället i akt att gå ut och äta på restaurang tillsammans med Olle och Johanna som oxå fixat barnvakt. 
Vuxna människor utan barn hör ju inte till vanligheten, men Gud vad skönt det är ibland, sen får folk säga vad dom vill.
Mycket god mat och dryck blev det, med mycket snack och skratt, en supertrevlig kväll i goda vänners sällskap. 

En välbehövlig kväll då det är väldigt mycket som händer just nu som jag nämnt tidigare, och det tar ju aldrig slut, igår fick jag veta att Nina, (den tjejen som tog med mig på fotograferingen till "kalenderflickorna") att även hon fått metastaser i hjärnan. 
Jag blir helt stum, hon som nyligen fått glädjebeskedet om att dom inte längre kunnat se några av hennes metastaser som hon haft i levern. 
Det här är beviset på att man ALDRIG kan slappna av, helt sjukt att man aldrig kan få släppa oron, om så bara för en stund. 
Så nu går alla mina tankar till Nina och hennes familj, och jag kan inte göra annat än att önska och hoppas att allt går så smidigt som det bara kan även om jag vet av erfarenhet att det är ett rent helvete att gå igenom, men som hon skrev till mig igår så vet hon ju flera med mig som fixat detta, och det är det hon fokuserar på nu. 
//Bex 

Kommentera här: