Föra dagbok.

Japp, då var man radioaktiv igen nu då. Det blev som sagt en heldag i Linköping idag då skelettröntgen skulle utföras. 
Pratade lite med killen som tog sprutan på mig i förmiddags om vad exakt det är man ser på denna röntgen eftersom att jag varit väldigt tung i huvudet den senaste tiden.
Men det är bara skelett och möjligtvis njurar och körtlar som man ser på plåtarna. 
Jag har för mig att jag kände mig såhär förra gången oxå när jag tog de antihormonella tabletterna, trött och tung i huvudet men jag minns inte riktigt.
Jag ska börja skriva ner hur jag mår när jag tar olika läkemedel, som en dagbok liksom  så jag kan gå tillbaka och läsa eftersom att jag tar så många olika mediciner och byter lite då och då, jag minns inte längre vilka cellgifter som gett mig värst biverkningar eller vilka mediciner som gör att jag får hög feber och ont i huvudet. 
Men det jag kan komma fram till idag är iallafall att biverkningarna utav de antihormonella tabletterna inte är speciellt roliga, och eftersom att jag tar tabletter varje dag så finns ju biverkningarna kvar där oxå hela tiden. 
Så frågan är vilket som är bäst och vilka biverkningar man helst har, cellgifter eller den antihormonella behandlingen. 
Jag har åtminstone blivit bättre i magen och i maten efter att jag slutat med cellgifterna, så någon nytta har ju uppehållet gjort. 
//Bex 

Kommentera här: