Imorgon blir jag radioaktiv igen.

Phu, då var denna helgen över med födelsedagsfirande och allt. 
Gott blev det med hembakade cupcakes och tårtor, blev dock ingen transformers tårta, så duktig är jag inte men gott blev det ändå. 
Fröna fick så sjukt mycket paket så det fyllde hela köksbordet, snacka om bortskämda ungar, och inte blir dom lyckligare för det, för stunden kanske men inte i det långa loppet. 
Sen har jag inget emot att ungarna har både cykel, kickbikes och skateboard, för då har dom att göra och far omkring ute på gården i full fart, och för mig känns det bättre än att ha stillasittande ungar. 
Mina barn har t.ex inget tv eller dataspel, dom har tillgång till iPads men inget annat, ja förutom tv:n då förstås, och så får det förbli så länge det funkar, jag är en sådan person som hoppas på att mina frön hellre vill aktivera sig med någon sport, hellre sportfånar än datanördar😆😆
Näe vars det har väll sina nackdelar att ha sportande barn oxå, ser på svägerskan t.ex som får fara runt och spendera hela helger i sporthallar ibland då det är turneringar och matcher i ungarnas fotboll. 
Jaja, det blir nog bra tillslut. 

Imorgon ska jag spendera hela dagen i Linköping då jag i torsdags fick en kallelse till skelettröntgen.
Snabba bud vill jag lova. 
Jag ska ta spruta med radioaktivt spårämne på förmiddagen och sen röntgas senare på eftermiddagen, så det blir några timmar att slå ihjäl där emellan, men min mamma följer med så vi ska nog kunna roa oss under tiden. 
Kan nog bli en lunch på Ikea kanske. 
Billigt och bra, brukar dock följa med en del saker hem ifrån varuhuset så i det stora hela blir lunchen ganska dyr. 
//Bex  

Kommentera här: